Кошик
446 відгуків
Інтернет магазин ALEVS_AUTO
+380 (67) 795-07-00
+380 (63) 975-00-36
+380 (67) 795-07-00

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення і обмін товару відповідно до Закону « Про захист прав споживача». Термін повернення та обмін Повернення і обмін товарів можливі протягом 14 днів після отримання товару споживачем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів до належної якості. Умови обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно з статтею 9 - го Закону «Про захист прав споживача», товар без дефектів може бути обмінений або повернений до магазину з дня продажу за умови збереження товарного виду купленого товару, пакування: -товар не був в уживанні і не має слідів подряпин, сколів, потертостей і т.д. -товар повністю укомплектований і збережена фабричне пакування - збережені всі ярлики і заводське маркування -товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернута товару належної якості: - Зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути оплачений товар; - відправте нам товар перевізником, оплачуючи його послуги; - Повідомте № декларації надісланої посилки і № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умов повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Процедура повернення продукту неналежної якості: - Зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар - Повідомте № декларації надісланої посилки і № банківської карти для повернення коштів - Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії на переказ коштів відбуваються за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через "Нова пошта" або будь - який інший перевізник. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або на грошовий переклад у відділ логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділ логістичних служб продавцем Ми покриваємо витрати доставки лише тоді, коли товар був невідповідним. Якщо товар належної якості, всі витрати покриваються - покупцем. Для інших питань ви можете звернутися за номерами, вказаними у контактах компанії.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner